lørdag den 22. juni 2013

Søs og sko

Yes her kommer dagens indlæg.

Min lillesøster havde overnattet hos en veninde fra fredag til i dag, og jeg var så glad for at se hende. Den søde lille tøs. Det var nok fordi, jeg drømte om hende i nat. Jeg kan ikke helt huske drømmen, men det var noget med, at hun skulle på Hogwarts på samme tid som jeg skulle på efterskole, og vi ville savne hinanden heelt sindsygt. Derfor skulle hun krammes, da hun kom ind af døren i morges. Hahah og hun var sådan helt "aajrjj du maser mig!!"


Så lavede vi lidt sjov med mine nye sko. Tog en af hver på! Hihi det synes vi selv var skide sjovt!
Jeg skal have købt de blå "vans" i en rød også! Og så vil jeg mixe dem........ Ligesom på billedet! Skoen bliver nødt til at være den samme, sådan have samme form - Jeg fandt nemlig ud af, at når den ene sko er højere end den anden er det skide irriterende at gå i. Ellers plejer jeg jo at gøre det med strømper - gå i forskellige strømper (dog ikke nu, i dag er det bare forskellige sko, men ens strømper..) 

//close up//

Håber du nyder lørdagen!

12 kommentarer:

  1. Man drømmer virkelig nogle mærkelige drømme noglegange, hva? Haha, men rigtig godt og sødt billede :-)<3

    xx,
    justanothersecretblogger.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kan virkelig drømme de underligste ting hæhæ ;))
      - og tak<3

      Slet
  2. Vildt søde billeder!
    Følger din blog nu, og tænkte på om du også ville følge min?
    Knus Astrid
    http://astridtoftegaard.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi tak!<3

      Ja jeg vil helt sikkert ind og følge dig! :o))

      Slet
  3. Sjove billeder, cool blog. <3

    Jeg har selv lige lavet en blog, kig forbi og se:)
    
http://jannielucia.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Rigtig søde billeder og virkelig fede sko :-)

    Cecilie // www.mysilence.dk

    SvarSlet
  5. hvor er i søde! :-)

    www.simonie.dk

    SvarSlet
  6. Heyy.
    Super sød blog du har dig her, den er noget helt specielt.
    Jeg tænke om du ville tjekke min ud? Det ville ihvertfald betyde en del, tusind tak.
    http://alohabitches.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak det betyder meget! :))

      Jeg tager et kig med det sammmmmmmø! :D

      Slet