torsdag den 20. juni 2013

Skov eller strand? Strand eller skov? !!??

ADVARSEL - dette indlæg kan være ganske forvirrende, man skal lige være kvik for at følge med (jeg er en anelse træt.. så selv jeg kan miste tråden..)

Vi har en gruppe på facebook for vores klasse (kun elever ingen lærere - heldigvis da! Der kommer mange mærkelig spørgsmål...). Så kom der et fint initiativ til "hyggedruk" og vandpibe i mindeparken. Så var der nogle som hellere ville på den permanente (strand). Vi blev enige om at mødes ved Homo-højen klokken 12:30.


Så jeg tullede rundt alene derhjemme og pludselig 11:37 - oooggjhfghdfg bussen kommer jo lige om fucking lidt! Hvor er min pung? Jeg skal tisse! Hvor er nøglen? Jeg kunne heller ikke lukke havedøren..!

Endelig, ud af døren og LØB! Glemte solcreme og glemte at tage deo på.. Så da jeg kom op til stoppestedet stod nogle af de andre - og HELDIGVIS havde Laura både solcreme og deo. Jeg valgte at vente med solcremen, men tog deoen med det samme... Dog var det en mandedeo, men hellere det end sved. Dumme mig skulle bare have taget solcreme på med det samme, for det viste sig at Laura skulle noget først og vi mødte hende først lang tid efter...

Nå vi tog 1A og gik en hel runde inde i byen og tågede rundt for at få samlet folk - og det var komplet dumt og tog altså flere timer, solen brændte bare ned og jeg havde taget en stropløs top på så jeg var bare helt bar klar til at blive stegt.. (blev heldigvis ikke rød - it's a miracle!). Endelig var vi samlet og tog ned i Risskov skov (lige ved siden af den  permanente, så dem der vil til stranden kunne bare gå derhen. Så vi hyggede, nogle drak og røg vandpibe andre slikkede sol. Aj det var bare skide hyggeligt. (jeg kan bare IKKE finde ud af at ryge vandpibe... det er fysisk umuligt for mig - heldigvis kan man vel sige)..


Der hvor vi var var der sådan en cool træningsplads - som selvfølgelig skulle prøves af. Virkelig sjovt!

På et tidspunkt ville mig og 2 boyzz ned og købe is på stranden.. og der var lidt længere end forventet... Så jeg skulle have en god is det havde jeg sgu fortjent. Guld pige det er jeg jo! Så en Magnum Gold skulle der til. 

Skide god is! Xtra tyk chokolade og bare lågsus.
Så da vi skulle tilbage satte Blommen (en af de 2 boyzz, som er let overvægtig.. han hedder self ikk Blommen irl) anyways han satte sig på en bænk. Alexander og jeg sagde "vi går i forvejen" og derefter så vi ikke ham igen. Han forsvandt! Så mærkeligt....! Og vi havde ikke set ham i 100 år, da han har droppet at komme til nogen eksaminer og skippede kraftedme også sidste skoledag. Men what ever. Det er da lige meget. Det er bare hans problem. Jeg synes nu det er fucking synd for ham... Men hvad kan man gøre? Det er jo forsent med de eksaminer... Og hvad er det for nogle lame ass forældre?!?! Ej jeg kan blive så sur! At de bare giver op. Fucking svage... AGHR... og lærerne gav også bare op.... Det må fandme ikke være rart for Blommen. Han må jo føle at han ikke kan klare eksaminerne og bare ramme nederlag efter nederlag.. Måske? Så han tænker "jeg smutter sgu uden om de nederlag" - og han tror jo der vil komme nederlag for alle har jo givet op. Lærerne gav ham jo intet specialundervisning og forældrene tvang ham ikke til noget... Det er jo forfærdeligt at han skal føle han ikke kan klare prøverne og så bare lade vær med at dukke op. Det er jo TRAGISK... og jeg holder jo af ham! Den chubby gut.. (trist smiley..)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar