mandag den 24. juni 2013

Sankt Hans

I går var det Sankt Hans aften og vi havde gæster hjemme i haven til mad og bål. Det var virkelig hyggeligt! - og vi var godt nok heldige med vejret. Det så ud til at komme regn, men ikke en dråbe! Nope helt tørt var det nemmerlig...... (arj okay det var lidt fugtigt).

Da vi sad ude ved bålet og ristede skumfiduser tog jeg en sød film til mig og min søsters instagram.

Få sekunder på bålet...
Så hen på mine to søde venner.
Så hen på min lillesøster som så sååå nuttet ud, mens hun gnaskede på en ristet skumfidus
og til sidst tilbage på min ene ven som nu havde sat skumfidus-pinden på sin sko så han ikke behøvede bruge hænderne til at riste.

Den sØDEste video og hvad sker der? Bum frozen screen... og så lige pludselig går den ud af instagram. What? Der er stadig strøm?!?! Nonononononooooooooooh... Then it's gone. All gone. All fUCKing gone.

Jeg har virkelig ærgret mig over det hele aftenen, natten og dagen i dag. Øv bøv altså.. (sur smiley)..

Anyways (ahrrh er begyndt at skrive det rigtig meget)..

Anywaysss! Kort sagt: grillede vi og min mor sørgede for den bedste dessert evaaarh (tradition, altid det samme lyserøde splat hun laver namnam), vi spillede Vild Katten, ristede skumfiduser og sang. Bum ikke så meget pjat.
Vi børn/unge plejer at lave heksen, men i år var det min mors gamle arbejdsgiver der røg på bålet.


HAahahahaååh ej joke.. Bare deres visitkort. (blinke smiley).

//fandt lige det her billede på google... NUTTET hahaah//


Håber du havde en nice Sankt Hans?

Tell me about it


6 kommentarer:

  1. totalt nuttet billede af hende den lille pige :D Jeg brugte desværre min Sankt Hans på eksamenslæsning :/

    kh Maria

    www.fitfoodbody.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, jeg var heldig at jeg havde hele mandag til min sidste eksamen.

      Håber det gik godt for dig! :-))

      Slet
  2. Årh, et sødt billede!
    Havde en rigtig hyggelig Sankt Hans i godt selskab :-)

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi ja hun er mega nuttet ;o)

      Det er jeg glad for, godt selskab er det vigtigste<3<3

      Slet
  3. Haha, du er herlig! :D Jeg tror, du kunne udgive et indlæg på en fremmed blog og jeg ville stadig kunne spotte, det var skrevet af dig. Du har bare din helt egen, herlige stil. Respekt sista! (Sagt, mens jeg blafrer med mormorarmene og shaker barmen, så Zazen bølger henad sofaen - aint pretty. c",)).

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. iiih hvor blev jeg lige glad der!<3 Det er fedt at man kan blive genkendt i mængden :D

      Hahah - Jeg kan se det for mig, yderst imponerende! Håber ikke Zazen faldt helt ned af sofaen ;))

      Slet