fredag den 21. juni 2013

NEW FUCKING IN

Ja her kommer et new in indlæg - og dem kommer der sgu ikke så mange af da jeg aldrig får noget nyt... hehe...

Anyways jeg har haft de samme sko i to år nu (mega klamme, beskidte, for små, ligner nogle der kunne tilhøre en vagabond eller hjemløs.).. Nu har jeg fået nye! Åhåhåhåhå - weee



Et par røde Reebook sneaks i den smukkeste røde farve! Virkelig lækre og de er en str. 38! Wau virkelig stort for lille mig... Og de er også en anelse for store derfor fik jeg også lige et par såler med... Så de her fake Vans. De ligner Vans, men er købt på tilbud i børneafdelingen ... Men cool det er de altså alligevel, right?




Så fik jeg også lige et Vi Unge blad med hjem og der fik man en GOSH eyeliner med i købet - og den er faktisk virkelig fin. Desværre vandfast... Jeg haddddddDER når det er vandfast... det er så svært at få af øv... 

Er det ok med et New In indlæg? Jeg synes måske det er lidt for almindeligt, men man kan jo ikke gå rundt og være anderledes med ALT. 

Forresten check this shit out! 







8 kommentarer:

  1. De er virkelig nice ;-) Jeg HADER også vandfast eyeliner, jeg bruger dem aldrig. Og jeg har også sådan en tattoo som på det sidste billede :-)

    xx,
    justanothersecretblogger.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh!<3 Sådan en tattoo er rigtig fin - jeg har bare tegnet min, hehe.. Men jeg vil rigtig gerne have sådan en en dag! Hvis jeg tør ;-))

      Slet
  2. Det gode ved sko som dine nye wannabe-Vans er at de kan smides i vaskemaskinen. Jeg ved ikke, om jeg bare er usædvanlig tung i min gang (okay, det ved jeg godt! c",)), men mine sko bliver SÅ hurtigt støvede og klamme. Så er det rart at kunne smide dem i maskinen og dagen efter ligne én med nye sko. :)

    - Line (der også er en størrelse 38).
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig smart lige at give dem en tur i maskinen! :-DD

      Jeg plejer at være en størrelse 37, så det er mit første par sko i en 38'er! (det er jo stort!;))

      Slet
  3. åhr snyd.. kunne godt lige bruge et par Vans ;'))

    http://juliefisker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi ja mine er ikke helt ægte, men virkelig nice alligevel! Vans er toppen ;-))

      Slet
  4. Årh, lækre sko! :o)

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det synes jeg virkelig også<3<3

      Slet