søndag den 30. juni 2013

Dimissionen

//Spændte//

I onsdags var der dimissionsfest. IIIH hvor havde jeg glædet mig - jeg fattede ikke rigtig meningen med det ud over vi skulle have en lap papir med karakterne på... Men ja det var mega hyggeligt.



Programmet lød på taler, sange og så overrækkelse af vores beviser.



Jeg var en af de sidste som fik udleveret sit bevis, og jeg var sådan vildt glad og hoppede sådan lidt.. hihi. OG jeg brugte god tid på at give Lars Wørts hånden og sige tak. Det gik jeg mEGET op i. Ærlig talt irriterede det mig lidt at de andre ikke gik så meget op i håndtrykket og bare snusede forbi Lars og var sådan - "nårhh jaer jeg ska ogs lige give ham hånd æhhbææ, jeg vil hellere skynde mig ned og kigge i min konvolut" ... så fik Lars nogle slatne håndtryk og ikke så meget øjenkontakt.. 
Jeps det irriterede mig en smule!.!.!.!.!.!.!.!.!    <---- (faktisk et fint mønster..).. 


Du kan lige få historien om Azim (ham jeg kalder kæreste) da han skulle have sit bevis. 
Lars er i gang med at råbe navne op. Så kommer han til Azim... og der er stille et øjeblik for folk kigger sig lige omkring, men han er der ikke! Nogle siger så "han kommer senere" men så er der en som kigger op, og så går han der oppe på anden sal sammen med sin mor. Så begynder vi alle sammen at klappe af ham. Han tror bare, det er fordi han er ham og vi er glade for at se ham, men vi gav klapsavler til alle som skulle have et bevis, og han fattede bare ikke at det var hans tur. Hahah ej det var virkelig sjovt...

Man sku' nok ha' været der.....

Anyway, vi spiste alle sammen og så tog vi ud til Lasse fra min klasse til after partaay og det var vold hygge. Jeg lavede næsten ikke andet end at shake ma' bootay like Beyonce!! Virkelig, jeg elsker at danse, elsker du også at danse? 
Jeg tog også mit første shot!! (som om pigen er herre stolt af sig selv..). Men jaerr jeg er fucking hård og tog et vodka shot med Ungeborgmesteren! (som er skidehamrende sød!). Vodka er ikke så slemt som forventet, men godt jeg havde noget juice til at skylde ned med - puuha!
Tobias og Dennis var også fulde (mest Dennis, det bette myr), og så ville de ud og klippe en hæk?! Midt om natten.. De er jo helt tossede! Hahah, jamen dog det var sjovt.

Forresten er mit gennemsnit til afgangsprøverne (skriftlig und mundtlig) 9,4
Lækkert, right? Og jeg fik et 4 tal i skriftlig fremstilling.. Altså min danske stil.. Jeg havde regnet med det, men det er bare ærgerligt! Det ødelægger lidt det pretty picture.. 
Mit gennemsnit med ALLE karaktere samlet fra mit afgangsbevis er 9,7 - så det er smukt! Jeg er godt tilfreds. 





7 kommentarer:

  1. Det er nogle gode karakter du har fået - tillykke! Jeg elsker virkelig også at danse, hehe. Og det lyder da sjovt og super hyggeligt :-)

    xx,
    justanothersecretblogger.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også meget tilfreds med mine karakter :D
      - og det var rigtig sjovt og hyggeligt :))

      Slet
  2. Hvor er du bare smuk Rebekka!
    Skide flotte karakter alligevel! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er smuk :))
      Ja de karakter er ikk så ringe endda! ❤:b

      Slet
  3. Du er så sej!
    Tillykke med dine flotte karakterer :)
    God aften... :)

    XOXO

    SvarSlet
  4. Tillykke! jeg kan huske, at mit gennemsnit lå helt oppe på 10,7!
    Men seriøst, hold fast i dit eksamensbevis! For mit vedkommende er det kun gået nedad siden, og jeg kigger på det som en trøst, haha
    Tillykke med dimissionen (:
    Knus Nanna

    www.aloveableturtle.blogspot.com

    SvarSlet