søndag den 23. juni 2013

Blogging?


Bloggen bliver engang i mellem sat i anden række...

Når man skal læse til dansk eksamen, rydde op og forberede Sankt Hans så glemmer man lidt bloggen..
For i aften er det jo Sankt Hans med bål og hygge! Det eneste der er træls er man kommer til at lugte af bål. Det haDER jeg virkelig... (lidt snobbet her, I know) Jeg synes bare det er træls...

Jeg er glad for jeg ikke skal op til eksamen i morgen, mandag, men først tirsdag! Puha grusom tanke.. Min præstation ville ikke være toppen. Glæder mig nu sådan til det er overstået og jeg kan komme på sommerferie! Wiih!

Her er et kikset billede af mig og min mor dressing up til nytårsaften (a bit old yesyes) og så af Sankt Hans bålet fra sidste år!











Anywaaays så var det bare en hurtig update from moi! - God Sankt Hans aften!


2 kommentarer:

  1. Der er Give-away på min blog, så kig forbi (:

    - http://mixedbows.blogspot.dk/2013/06/give-away-werringdk.html

    SvarSlet