onsdag den 22. maj 2013

Workout

Nu har jeg lavet mavebøjninger hver aften før jeg er gået til køjs i nogle uger... 2 måske... Ej det ved jeg ikke - jeg har også sprunget over nogle dage og sådan... haha okay, jeg er et dårligt eksempel... Jeg har lavet mavebøjninger regelmæssigt i et stykke tid nu, bum!

Jeg har altid været slank og sådan, men nu her har min mave ikke været noget at prale af, så jeg tænkte, i gang Rebekka! Du skal fandeme lave noget, især nu når du ikke går med aviser mere. Så jeg har taget mig sammen.
Jeg har fundet de her super gode (og super irriterende) videoer på youtube. I dag er jeg helt færdig. Når jeg griner gør det helt ondt, fordi jeg har kløet sådan på i går og i forgårs - en halvtimes mavebøjninger 2 aftener i træk er måske også lige overdrevet nok.. Især når man plejer at gøre det i 3 minutter.





Hun laver faktisk nogle rigtig gode øvelser og man får ondt - det der er irriterende er at hun slet ikke ser ud til at anstrenge sig, og man selv er ved at døø. Men det er rart at man er to sammen.. Eller ja at man ikke bare selv skal ligge på gulvet, men hun også er med - på en måde.

Laver du nogle gode øvelser? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar