fredag den 10. maj 2013

Update fra fødselsdagen

Day 8 or not... 
Ja jeg udsætter lige smykke indlægget, da lyset ikke er godt derfor bliver billederne virkelig ringe..

I stedet for får du lige en Update fra moi!


Jeg er hos Maja (hestepigen) for hun holder fødselsdag, en meget lille og beskeden fødselsdag, men dog en fødselsdag! Vi har set Jurassic Park et og tre.. Har du set Jurassic Park? De er faktisk meget gode, lidt korte også. Jeg blev meget overrasket over hvor korte de faktisk er. 
Jeg kom en time for sent, for min mor ville pludselig spille kort... Jeg skulle skynde mig så meget at jeg simpelthen glemte at tage bh på... Hahah! Ups! 

Jeg har givet Maja et telefonrør i gave - jeg prøvede at finde det i orange, men det blev lilla i stedet.


Den er købt i Tiger til 100 kroner... Eller der stod på skiltet at det var 150kr, men da jeg kom over til kassen og gav den unge ekspedient min 200mand, fik jeg 100kr tilbage! Så jeg tænkte, at hun havde lavet en fejl, og styrtede ud af butikken som den sociale bedrager jeg nu er... Men da jeg kiggede på bonen/kvitteringen stod der også 100 kroner...

Jeg skriver forresten fra Majas mini iPad!! Den er riiimelig sej. Men jeg kan ikke finde ud af at sætte snapchat-billederne i midten..

I morgen står den på 80 års fødselsdag! Meget vigtigt. Senere så vil jeg gerne til Mejlgade i mangfoldighed - men mon ikke jeg når det hele! Skal du ind til Mejlgade i morgen??


Ingen kommentarer:

Send en kommentar