søndag den 5. maj 2013

Unboxing... Kind of

Jeg var nede og hente en pakke på OK tanken i går - woop. Jeg pakkede den bare op, før jeg nåede at tænke på at tage billeder og sådan noget fidus...

Jeg havde tjent nogle "point" ved at være omdeler, og så skulle de jo bruges. Jeg brugte dem på Björn Borg underbukser! Jeg tænkte, yes det er ikke noget jeg nogensinde kommer til at købe selv, så det vil jeg da bruge mine dyrebare point til...

Lort og lagkage.
ej..

Så får jeg et brev med hvor der står hvor vigtig en del jeg er af deres firma og store "succes!" -  og at der er tusindvis af mennesker der bare venter på deres aviser og reklamer hver uge, derfor har jeg meget ansvar. Så skriver de også, at jeg har ærlig fortjent mine underbukser, fordi jeg har ydet lidt ekstra...

Så får jeg de her super ....... hæslig designet underbukser. Der er så mange fede Björn Borg, og så sender de dem her... 


Ja, jeg synes de er grimme.. Hvad synes du? Man kunne da godt have ladet mig vælge selv, hvis jeg er så vigtigt et led af deres succesfulde omdelerkorps. 

Men i det mindste de er rare at have på.


4 kommentarer:

  1. Hejsa! Ja, lad os følges via bloglovin. Tak for din kommentar på min blog :)

    Beautymorebeauty.blogspot.dk

    Knus signe

    SvarSlet
  2. Tak fordi du følger mig på Bloglovin, hvad siger du til GFC også?
    De er ikke sååå slemme, det kunne have været værre!
    http://aveclamodebyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo da! Jeg går ind og følger dig nu. :))

      - måske overdriver jeg lidt ;)) Heldigvis skal jeg jo have bukser på :D

      Slet