onsdag den 15. maj 2013

Top liste

Mine 5 yndlings børne mgp-sange!



Aaarh den søde Anne Gadegaard med Arabiens drøm - jeg har altid elsket den sang, og der til sidst hvor hun løfter benet! En af mine veninder havde fået guldtøjet, og jeg var så jaloux.... Dødjaloux.. Ellers har Anne G forresten en blog, som er rigtig god og en ny fin sang


Razz, han er sååå cool! Haha virkelig sej lille fyr - og genial sang.. Dog kan jeg ikke rigtig huske selve showet, for jeg var sådan fem år, men sangen er blevet hørt mange gange efter.


Den smukkeste dreng... Hihi ja det er min all time favorite! 



Sød sang! Jeg elsker deres leggings!!


Åhåh Maria! Åhåh Maria!






OG HER KOMMER LIGE EN EKSTRA:



That niggah... I love him.

Har du en yndlingsmgpsang? 


2 kommentarer:

  1. Årh, bringer minder frem! Min yndlings er helt klart Anne's! :-)

    Knus Michelle, http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/ <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det bringer nemlig minder frem - gode minder<3 ((:

      Slet