lørdag den 4. maj 2013

Sundt blog tip

Jajaja jeg læste lige et super fint indlæg om sunde banankugler(link) på en sød piges blog. Hun hedder Cecilie og blogger om sin hverdag osv. Hun er så smuk og har god stil!

KLIK DIG IND PÅ HENDES BLOG HER du vil ikke fortryde det, hun er pro blogger, jeg beundrer hende lidt - hehe..

Nå det var lige et blogtip!

I hvert fald har hun nogle gode mad tips - og en af dem er de her banankugler. Jeg så så den her video på youtube, hvor de laves flade og der bliver tilføjet rosiner. Jeg vil helt sikkert gå i køkkenet og prøve det her. Måske endda eksperimentere lidt selv - men jeg skal nok lige opdatere, hvis jeg finder ud af noget viiildt lækkert!

//hende tøsen overdriver lidt når hun smager på maden.. haha//

Har du prøvet en nem, sund og lækker opskrift du vil dele? 

Så har Cecilie også blogget om bananpandekager - og jeg husker også noget med nogle havregrynspandekager, men kan ikke lige finde indlægget - hun har lavet en video der i hvert fald er super god! .... 


.... Jeg kan sgu ikke sætte videoen fra youtube ind på bloggen! Det er fandeme irriterende! 
... men... 
... Se hendes video HER ... og hendes Indlæg med banankugler <---- der

Isen hun laver er desværre ikke så god.. opskriften er bare ikke super god. Jeg har desværre ingen god opskrift selv, som har mål og anvisning... 
...

Hrååld kjæft jeg er en dårlig blogger. Så kritiserer jeg en opskrift og kan ikke komme med en bedre selv... 

Ej men bare brug noget græsk yoghurt, flødeskum, frosne bær, vanilje og sukker - det er jo piece of cake! 


Oh! Jeg fandt en anden video fra Cecile med nogle havregrynspandekager!



Jeg fandt også den her video med nemme pandekager kun 2 ingredienser! Det er sgu alligevel en lidt mærkelig opskrift... Æggekage med banan er det jo.... Jeg ved sgu ikke om det er helt godt, men jeg vil prøve det! 


Og hvis du er vild med mad så er der endnu et blogtip! Twin-food.dk to piger, et par tvillinger, på 23 år, som bor i Århus. De går op i sundt og nemt mad. Rigtig fin inspiration! 



2 kommentarer:

  1. Tak for tippet - Fedt indlæg!! :)
    Du har en super fed blog, er vild med dit design.
    måske kunne vi følges? :)
    http://aveclamodebyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glad for du kunne lide det! - jeg synes selv indlægget blev lidt rodet ;))

      Mange tak, jeg synes også det er lidt sjovt med mustache i baggrunden. :))

      Jeg kigger forbi med det samme og smider en kommentar! :))

      Slet