onsdag den 29. maj 2013

Stress og McD


Fik lige en Happy Meal til aftensmad - yes manner. Det sædvanlige fra maccen, altid en lille happy meal med de der kyllinge-fiduser uh og en lækker Summer Shake. Det bedste. Jeg elsker det. 
Jeg burde lave dansk, men arhgrfshgbsdfg hvor kan jeg bare ikke koncentrere mig! Jeg er såh stresset, og jeg forstår slet ikke hvorfor fanden jeg ikke tager mig sammen... Hvorfor, sætter jeg mig ikke på min flade og laver noget i stedet for at spilde min dyrebare tid?

Jeg tror, jeg vil træne og så gå tidligt i seng, for jeg har heller ikke fået nok søvn på det sidste, OG ovenikøbet er det den fucking tid på måneden, hvor man drukner i det røde hav (hehe reference til indlægget i går).. Æv med dobbelt æv. 

Heldigvis har vi snart læseferie og før det skal vi klædes ud og kaste med karameller og jeg glæder mig helt freaking sindsygt meget, det bliver fantalastisk. Så undskyld det tamme indlæg, jeg orker ikke andet - men der er mange flotte tillægsord (adjektiver), så er det ikke superduper? Have a lovely night dear.


Forresten undSKYLD at jeg ikke har lavet min 30 dages challenge... 




4 kommentarer:

  1. Lidt dansk for du da lavet med alle de sproglige blomster :P

    SvarSlet
  2. Sikke en fin blog du har dig! Elsker din baggrund :)!

    Hvis du lyster må du meget gerne tage et kig forbi min!

    knus

    http://cheriececil.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!<3 Jeg vil helt sikkert kigge forbi :))

      Slet