onsdag den 22. maj 2013

Sol og regn

Vejret var lige blevet så godt - og nu er det da helt forfærdeligt... Som på billedet nedenfår så godt beskriver, det står ned i lårfede stråler, og sådan har det været hele dagen uafbrudt! Se hvor trist jeg ser ud... ej hahah jeg ser vildt forskrækket ud, og mine øjne ser GIGANTISKE ud hahaha, sådan er det når det regner...


Men ja sådan så jeg ud efter at have gået hjem fra skole i regnvejr... Mine sko og fødder var så våde at det var ligesom, hvis jeg havde vadet gennem en vandpyt hele vejen hjem.. (havde hullet converse på.. dumt)

Det havde været som sommer. Jeg havde faktisk allerede fået røde skuldre og ryg - Aloe Vera Gel og vubti så er det helet! - men så meget sol havde der været, at jeg kunne blive forbrændt (der skal heller ikke vildt meget til)...  En af de skønne blogs jeg følger har forresten skrevet et indlæg om netop Aloe Vera! Hun hedder Michelle og har en fed blog - indlægget om Aloe Vera er herSå tjek det og hende ud!

Jeg tror hellere jeg må lave en blog recommendation! Ja det gør jeg da. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar