søndag den 12. maj 2013

Skriftlig fremstilling

Så er det i morgen der er den første skriftlige eksamen/afgangsprøve. Det er dansk, og nu sidder jeg og forbereder mig til. Jeg faldt over den her super kiksede vejledning, som jeg lige ville dele!

KLIK HER

Hvis du ikke lige orker at klikke dig ind, så kommer der lige nogle citater:


"Skriv nu hurtigt nogle stikord ned om emnet på kladdepapiret. (Der er ingen, der ser din kladde, så du kan skrive så sjusket, du vil, bare du selv kan læse krusedullerne). Du er i idéfasen!"

"Lad være med at gå i negativt selvsving: ”Alle emnerne er bare shit!”"


"Du læser hurtigt udskriften igennem. ”Yes, den er hjemme!” tænker du triumferende, ”nu skal den
bare skæres til, rettes og layoutes”. Du er i gang med rettefasen"


"Yes, du er færdig. Du skriver under på arkene, du rejser dig og går – efter 3½ times
knaldhårdt arbejde. Du har givet udtryk for dig selv! Din selvtillid er vokset, identiteten styrket – for ordene på papiret er dine tankers og følelsers forbindelse til virkeligheden"

Kan du se det kiksede? Eller er det bare mig?


6 kommentarer:

  1. haha, ja, det ser da helt underligt ud. :) Jeg sidder også og forbereder mig på den skriftlige imorgen..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber det gik godt for dig! :))

      Slet
  2. Det lyder som en ret sjov vejledning.. Men det kan jo være det hjælper ;)

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den hjalp faktisk en smule ;)

      Slet
  3. Jo lidt mærkelig.. haha!
    Men også meget sjov

    knus
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet