fredag den 24. maj 2013

Skolefotos!

Arh de sidste folkeskolefotos er klar!! - og nu får du dem at se.


Det pæne billede - Kan du se hvor jeg sidder? 


Vores "alternative"-billede som fotografen kaldte det - hahah bare fjollebillede, men okay. Her er det nok lidt svære at finde mig..


 Så ville fotografen have os til at tage vores hånd op til kinden - hahah ej nej det er så kikset! Men ellers er jeg meget tilfreds, jeg synes mine øjne er lidt underlige, men jeg er da ganske nydelig i forhold til at det er et skolefoto.

Har du fået taget skolebilleder?

(en smule ego og selvglad med hele tre portrætbilleder, men jeg ved ikke hvilket der er flottest..)

2 kommentarer:

  1. Kæft jeg er da bare smuk sådan som jeg ligger der og poserer... du gemmer dig sgu godt der på fjolle billedet!

    SvarSlet