tirsdag den 21. maj 2013

Mors Playliste

Min mor er i Canada (alene med faren igen åh åh, sidst endte vi med nyt tv..) så jeg kiggede lidt i hendes iTunes - og jeg fandt nogle feeede sange!! Hun er ikke værst!

... Og selvfølgelig er den første sang jeg prøver at finde så ukendt at den fandeme ikke er på fucking youtube... hahah hvad sker der?
Men her er et link til myspace, og du vil ikke fortryde lige at give den en lytter! AnniOne - Can't get my eyes of you så klik dig ind og tryk play! - jeg har også haft den på min mobil, dengang den virkede optimalt...

Resten af sangene er her! - og de er en anelse old school, men jeg synes det er guld! Hvad synes du?










Ja det var de 6 sange jeg lige havde valgt ud - fortæl hvad du synes, er min mor helt ude i hampen, eller inde i varmen... Ehmm.. hahah mærkelig formuleret der. Hvad synes du om sangene?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar