søndag den 12. maj 2013

Mejlgade

Godmorgen!

...

Eller godformiddag er det jo... Det her indlæg kom lidt senere end forventet..

Jeg var til min farmors 80 års fødselsdag i går, hvilket var meget hyggeligt, jeg fik snakket med familien og spist flæskesteg. Men jeg gad egentlig ikke være der for længe, og til sidst blev jeg ret utålmodig for mine venner og jeg skulle nemlig ind til Mejlgade i mangfoldighed. De ville mødes halv fem, men der sad jeg stadig lidt uden for Herning.. Var du inde i Mejlgade?

//århus baby//


Nå men endelig kom vi afsted! Jeg kom derind og der var proppet med mennesker. Der gik noget tid før jeg fandt de andre - men da jeg fandt dem, havde vi det så hyggeligt! Og overalt støtte man ind i mennesker man kendte eller nogle de andre kendte.

Desværre begyndte det at regne - til sidst sad vi i en random opgang, og vi havde fået speciel tilladelse fordi,
der kom vand...... fra himlen...
Så vips her! Jaja-

Mit hår var fuldstændig gennemblødt og sad af H til! - men da jeg kom hjem, og det var blevet tørt sad det så smukt, total havfrue med bølger og lidt fald...

Og og! En anden ting. Jeg har spist min første hele burger fra McDonalds. En Chicken Salsa (hvilket åbenbart ikke er en rigtig burger..). Men den var sgu god, den tror jeg, at jeg vil bestille fra nu af - ellers plejer jeg at køre Happy Meal, men nu er jeg jo 16 og i gang med mit 17 år (ja tænk over det, man har jo levet i 16 år, og så er man i gang med det 17 år...), så det er på tide jeg dropper den Happy Meal. Hvad plejer du at bestille på Maccen? 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar