fredag den 10. maj 2013

Kristi Himmelfartdag

Kristi Himmelfarts kalender (link)

^Hahah se lige hvad jeg fandt!^ en hel kalender op til 2023! Ej jeg synes sgu det er lidt komisk - har du brug for at vide hvilken dato "Kristiflyvefartsdag" falder på i 2021 så kan du da lige tjekke kalenderen her ud! 13. maj! (Majas 24 årsfødselsdag) og der er 2925 dage til.

Meget nyttigt!

Jeg brugte min fridag på at rydde mit værelse rigtig fint op, støvsuge i samtlige rum i huset, hoppe på trampolin, spille kort, spise fødselsdag middag, skåle i Mokai med min morfar og nyt tøj. Bum. En super dag.

Så vil jeg også lige give et shoutout til Lucas! Weeeh - Skud ud til den søde dreng!
...



Hvad er pointen egentlig med shoutouts? Jeg forstår det ikke helt...


btw fik jeg også en is - Jajaaah. Kender du godt magnums Pink&Black is?


Jeg har smagt den Pink Champagne(link) (2 gange faktisk), nu har jeg så også prøvet den mørke! Jeg elsker kaffe chokolade og den her is smager af kaffe. Så hvis du er vild med mørk chokolade og kaffe er det en rigtig god is - ellers er den lyserøde champagne is også ret god. Det er fedt nok, med nogle anderledes ispinde! Har du smagt dem?


Så holdte vi fødselsdag for min søde og smukke mor med de gamle og min kusine.

Hvad har du lavet på en god Kristi Himmelfartdag? 

3 kommentarer:

  1. Haha, hvor er det komisk det med Kristi Himmelfarts datoerne!
    Tillykke med din mummitrold, hvor ligner i dog bare hinanden! :o)

    Kig endelig forbi!
    Knus Michelle, http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/ ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Årrh 1000 tak!♥ Hvor er det dejligt med de mange kommentarer fra dig Michelle :-))

      Slet
    2. Selv tak♥ Kan kun sige i lige måde! :)

      Slet