lørdag den 18. maj 2013

Godmorgen pålægschokolade og skating

- eller godformiddag!



På indkøbsturen i går købte vi rund!!pålægschokolade! Sejt eller hvad? Perfekt til en bolle... men helthelt vild upraktisk til en skive brød... 

Lige nu sidder jeg og ser damdam! X-Games: Skateboard Park finale (kvinder!!) og BMX Park finale, direkte på dr3


Så fedt at se nogle chicks skate! - og nogle af dem er så vilde at de ingen hjelm har på. Det er sejt at kunne - jeg har også tænkt på om jeg måske skulle prøve det.. Men jeg er og bliver en wuss uden penge. Jeg tør ikke rigtig, og jeg har ingen penge til at købe udstyr, så jeg drømmer bare! Longboarding er også fedt nok - jeg forstiller mig at det er nemmere at starte ud med. Kender du forskellen på et skateboard og et longboard? Måske, måske ikke! Nu fortæller jeg det lige kort, som jeg har forstået det.. 
Longboards er længere boards som er beregnet til at køre langt med, mens skateboards er til at køre på ramper og lave tricks på..
Kan du skate? 

2 kommentarer:

  1. Tak for din kommentar på min blog.
    Ja, lad os følges (-:

    http://julieglob.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Lækkert - jeg følger dig nu! :) <3

      Slet