tirsdag den 7. maj 2013

Firkløver

//Tror næsten det er det første kvali-billede på bloggen - det fortjener at være i kæmpeformat! Knivskabt!//

Jeg har øje for det.


Her den anden dag, da jeg skulle op og poste et brev, fandt jeg 3 firkløvere.

Jeg har altid været god til at finde dem - så jeg har masser af held og lykke. For, er det ikke, det man siger? En firkløver giver lykke, eller et ønske.. Jeg plejer at sige at de bringer lykke - så gemmer jeg dem.


Først lægger jeg dem i en plastiklomme. 


Så skal de lægges i pres under noget tungt....

... for eksempel en ordbog - i dette tilfælde en Tysk-Dansk.


 - ellers bare byg ovenpå.

Jeg har lidt en konkurrence kørende med min mormor, om hvem der kan finde flest - for hun er også en haj til at finde firkløvere! 

Har du fundet en firkløver før?



Her til sidst får du lige et billede af nogle fine blomster fra min mors fødselsdag - og et billede af mig og min dansepartner Dennis!








(hende damen i baggrunden er ganske smart).

1 kommentar: