mandag den 27. maj 2013

Fantastiske bloggere

Ja jeg føler lige for at anbefale nogle blogs! Jeg læser omkring 30-40 blogs, nogle bedre end andre du ved.. Hahah ej, ikke være grov nu Rebekka... men der er bare nogle blogs man husker, og nogle man ikke husker.

Jeg vil i hvert fald lige dele mine yndlingsblogs med dig! - og jeg vil hapse deres billeder. (undskylder, jeg fjerner dem hvis du beder mig om det).

Den første er: Walking On A Thin Line

    
Sødeste, smukkeste og voksne Line! Ja, hun er jo faktisk voksen - men opfører sig ikke sådan haha, åha. Hun er sådan en spændende person! Hun er en af mine ultimative yndlingsbloggere! Så sej og sjov. Hun kommer med spændende lange indlæg - om mad, bøger, familie, dyr og erfaringer.
Jeg synes, du skal klikke dig ind på hendes blog, for hun er fantastisk!

Planeten Julia


Julia er en unik pige med den sejeste stil. Hun er meget inspirerende og har det fedeste tøj og en flot blog. Så klik dig derind, altså hun er sej.


Give Your Day Colors


Michelle min søde, smukke blogger ven, ja jeg føler hun er blevet min blogger ven - hihi. Hun er virkelig sød og har en flåååt blog! Hun tager smukke billeder, som denne smukke solnedgang (eller solopgang?), og af naturen. Hun blogger om sin hverdag, mad, anbefalinger og alt det en skøn blog skal indeholde, det har hun. Indretning har hun sågar også med - så har hun hver søndag "ugens blog" som sådan noget fast, hun laver. Smukke billeder og bare en skøn blog Man kan altid regne med hende!

Hugs & Kisses



Dejlige Victoria, har jeg fulgt i lang tid nu, og det var egentlig hende som lige gav mig det sidste inspirations skub til at lave min egen blog - hendes blog er bare fed, og der er masser om ferie lige for tiden - og lige nu ved vi ikke hvor hun befinder sig i verden! Uhh en sjov lille ting. Ellers blogger hun om mode og sin hverdag!


RockPaperDresses



Mit nyeste blogger fund. Cathrine, laver nogle super gennemførte indlæg og har meget på hjerte. Hun er interessant og skriver godt.. Jeg har ikke meget at sige, end klik ind og se hvad hun er for en.

Det var lige fem gode bloggere - som jeg har skrevet før følger jeg mange flere, men det kan godt blive for meget...

Kender du nogle af disse bloggere? 

10 kommentarer:

  1. Skønne, skønne Rebekka! Hvor er du bare fantastisk sød! Tusinde tak for alle de fine ord, det varmer så meget at læse!
    Kan kun sige i lige måde med det hele♥

    Kæmpe knus ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fuldt ud fortjent, du har en dejlig blog!

      ♥♥♥

      Slet
  2. Jeg må nok være ærlig og sige, at jeg ikke kendte til nogen af dem - men jeg vil da lige tage en tur forbi og tjekke dem ud :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lækkert med nye inputs! ;)

      Slet
  3. Jeg følger også Planeten Julia, og kunne ikke være mere enig.
    Hun er så cool, og gør det vi andre ikke tør :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nemlig. Det er perfekt formuleret om Julia! :)

      Slet
  4. Det er altid dejligt at opdage nye, lækre blogge, så tak for inspirationen :D

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er det - og tak for kommentaren! :D

      Slet
  5. Åh! Du er sød :) Tusinde tak, dette reddede min aften!

    Knus <3

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet