søndag den 12. maj 2013

Down, down, down - Low, low, low

Jeg er   u i n s p i r e r e t  - det gør helt ondt så uinspireret jeg er i dag... og træt...

Hvad gør du når du er uinspireret  og nede?


Jeg plejer at høre musik og læse blogs, men lige nu hjælper det ikke, jeg keder mig så frygteligt.

Mon det er lidt tømmermænd? I går gik det jo vildt for sig, men jeg drak ikke specielt meget (tror jeg..), og jeg plejer ikke at mærke noget dagen efter - netop fordi jeg ikke drikker særlig meget.

//sammenhæng med overskriften - baby are you down down down down down?//

//sammenhæng med overskriftenShawty got low low low low, low low low low!//


Jeg har tænkt over noget (jeg tænker generelt ret meget..).
Rygning. Der er rigtige mange rygere... Rigtig, rigtig mange og hvis den man bor sammen med ryger, siger man, at man er passiv ryger.
Så er der festrygerne - og jeg er ikke en af dem - men (næsten) alle dem omkring mig ryger til fester, så på en måde er jeg passiv festryger... Er du med på det at festryge? Jeg er i hvert fald fast passiv festryger.


2 kommentarer:

  1. hejsa, tak for kommentaren på min blog :)
    vi følges via bloglovin, vil du følges via google?

    knus signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja klart! Jeg går ind og bliver fast læser nu :))

      Slet