tirsdag den 14. maj 2013

Douchebag

Ej jeg bliver nødt til lige at poste det her billede... Ahr'men det er jo så pinligt!!


For det første at pigerne her gå i 7. - 8. klasse og ikke engang ved at 'han' på engelsk staves 'he' og ikke 'hi'... Jeg fattede ikke hvad der stod først, jeg blev helt forvirret... Nu overvejer jeg kraftigt at være den douchebag, som retter dem - og så alligevel ikke.

..
//Sup Douchebag?//

For det andet at de vælger at poster det på facebook... Hvorfor?? Jeg tror, at Justin ville synes det var pinligt at hans fans er sådan - det ville jeg. Er du belieber? 





//"Yeah, they say that nice guys finish last
Well, thank God I'm a douchebag"//

Hahaha - jeg synes, den her sang er fed, hvad synes du?


2 kommentarer:

  1. Hahaha, fik lige det største grineflip!
    & jeg bestemt ik' Belieber ;-)

    Knus Michelle, http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/ <3

    SvarSlet