mandag den 13. maj 2013

Day 9

Dine smykker

Ja nu kommer dag 9 endelig!!


Først har vi mine armbånd. Jeg er rigtig glad for, alle mine armbånd. Jeg ved ikke helt om du kan se dem ordenligt, men mine yndlings - og dem jeg går mest med - er det i midten med perlerne i forskellige farver, og så det mørkerøde til højre med møtrikkerne. Jeg er helt vild med de møtrik-armbånd! De er så fede - og jeg fandt en lille DIY på en blog, den er ikke vildt god, men jeg faldt lige over den KLIK HER. Har du et møtrik-armånd?


Den her smukke og vidunderlige ring fik jeg i konfirmationsgave af Rie - det er min yndlingsring!
... og jeg kommer lige i tanke om, at jeg har glemt den, da jeg var til dans i dag! fuck, fuck, fuck... Jeg glemmer alt! Alle mine Spinningsringe er også forsvundet... - og jeg kom forresten også til at skrive i et andet indlæg, at jeg blev konfirmeret i 2012, men det var jo forhelvede (for himlen!) i år 2011 - så fik vi det på plads...



Et lidt uskarpt billede af en virkelig fin guld ring, jeg fik af min farmor. Den tilhørte min faster (min fars storesøster) Birgit, som er død. Jeg er rigtig glad for den, men jeg går ikke med den. 




Ja nu en stor afsløring! Jeg har ikke huller i ørerne. Jeg må næsten være den eneste tilbage i min alder der ikke har mindst to huller (udover de medfødte - naturligvis) i ørerne. Jeg måtte først, da jeg blev 13, og da jeg fyldte 13 år, turde jeg ikke... Så sådan blev det. Men derfor har jeg klipsøreringe. (OBS - det hedder ikke falske øreringe, men KLIPS-øreringe, jeg hader når folk siger "ej er det falskeøreringe?" øh nej? Der er ikke noget falsk ved dem.. ja undskyld, men det skulle lige ud...


Mine lange halskæder - der mangler en med en lille stjerne på, den er væk... ligesom så meget andet...



Til sidst mit fine sæt fra pilgrim - et billig marguerit sæt. Rigtig smukt, synes jeg. 

Hvad synes du om smykkerne? 

Det her er selvfølgelig ikke alle mine smykker, men de flotteste og mine yndlings. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar