torsdag den 9. maj 2013

Day 8

Et 3 år gammelt billede af dig


Jaaai - lille mig på 12-13 år (dengang at nexus-pose var the shit) 

Det var på en sommerlejr til Ribe hvor jeg og mine to veninder tog 100 billeder af os med diverse briller, åh ja det var en super Sommerlejr.

Dengang (i femte klasse) husker jeg som den bedste tid! Det kørte bare for mig, synes jeg selv - man kan også se, at jeg ser riiiimelig glad ud med prisskiltet på brillerne og det hele. Dengang var det så nemt. Eller nej, det var ikke nemt, men det, som var svært, var bare ikke nær så svært, som det, der er svært nu... Uha knuder på tungen.. Forstår du min tankegang? 


2 kommentarer:

  1. Forstår din tankegang fuldt ud!
    Dengang var alting bare en "leg". Savner sgu de tider, hvor man kunne opføre sig totalt latterligt, uden nogen syntes at man var en komplet klovn.

    Super fedt indlæg <3

    Knus Michelle, http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis! :-))

      Mange tarrk!<33

      Slet