onsdag den 8. maj 2013

Day 6

Et billede som betyder noget for dig


Jeg kan ikke vælge ét billede.. Det er bare umuligt. Der er så mange billeder som betyder noget for mig - så mange personer... Så her får du en masse billeder - det er nok ikke alt, der er så interessant for det bliver meget personligt.


Det første billede jeg har valgt er taget på min konfirmationsdag 1. maj 2012 - lige efter alle gæsterne var gået, og der sad vi så tilbage helt udmattede. (fra venstre) Min far, mor, Sofia og mig. Hele min konfirmation var så fin og alle mine tætteste var med - og så betyder min familie betyder super meget, og jeg er så heldig at have en rigtig "kernefamilie" - så selvfølgelig skulle det her billede med.


Sofia og mig. Mig og min lillesøster. Den lille springtøs. Det her billede betyder meget fordi Sofia betyder meget for mig, og vi er på Færøerne, hvor min morfar kommer fra. Derfor dette billede. - og så matcher vi i Sara Lund strik! (eller Gudrun&Gudrun som mærket/designet jo er - håndstrik fra Færøerne)


Det her billede er taget fra den gamle Lisbjergskole ude i det vi kaldte "Hestehaven" (navnet kom af en bakke formet som en hestesko). Matilda er min barndomsveninde. Den sjoveste, sødeste, flotteste og mest opfindsomme pige i verden. Vi var altid sammen da vi var små - det er hende jeg har nogle af de bedste minder med. Der er ikke det vi to små banditter ikke fik prøvet - vi fór vild i skoven, solgte gammelt legetøj, klædte os ud, dansede, lavede modeshow, cyklede, gik i Trige Brugsen - vi var endda henne på kirkegården og gjorde hendes bedsteforældres grav fin og pæn. Vi havde det altid sjovt - sådan husker jeg det i hvert fald. Har du en barndomsven? Vi snakker desværre ikke så meget mere - men sådan er det jo.


Ejjj jeg håber ikke det her bliver for kedeligt i længden - jeg har virkelig valgt mange billeder, og igen det er personligt og måske en smule dødsygt.. Anyways så har jeg valgt det her smukke billede fra en sommerlejr til Ribe (det er sådan 3 år siden nu). Alle dem på billedet er mine supergode venner. (vi ser så smarte ud).


Rie!! Den pige er så sød og skønheden selv. Hun er et år yngre end mig, og vi har haft forskellige perioder hvor vi har været ultra meget sammen - og andre perioder knap så meget. Men jeg ved at hun altid er der for mig - og jeg er der altid for hende. Kender du det? - At selvom man ikke snakker vildt meget sammen, ved man, at man kan regne med hinanden.


Så er der et billede fra galla på skolen. Det er taget for næsten et år siden - og det her er næsten det eneste billede af mig og min kæreste Azim. Ja vi laver ikke så tit fotoshoots... Vi er bare ikke ligesom alle andre kærestepar, ikke så klistrende og sådan. Men ham Azim betyder rigtig meget for mig - og han er den sejeste og den bedste i verden (that's quite something) - derfor skulle vores fine galla billede da ind. Er han ikke en flot fyr? 


Billede fra Ree Park sommeren 2012. De allerbedste venner man kunne ønske sig. 
(Fra venstre) Maja (hestepige), Sasja (bff), Tobias og Dennis (dansepartner). Det er dem jeg tilbringer det meste af min tid med. Forresten er Majas hår blevet mere normalt nu.. Vi ville gerne have bare én dag sammen i sommerferien - og Gud hvor var det svært at finde en dag alle kunne! Især med de to utilregnelige drenge. Der kunne jo pludselig dukke noget op!
Ej men vi havde sådan en god tur i Ree Park. Det kan varmt anbefales at besøge parken.


Så er der Sasja. Hun får et billede for sig selv for hun er særlig! Jeg har lavet et indlæg med hende før. 
KLIK HER. Sasja pigen er helt speciel - det her billede er taget for et halvt år siden, da vi havde udvekslingselever fra Holland på besøg (det vil jeg også lave et indlæg om indtil da KLIK HER). Sasja er skide underlig, super sød, til at stole på og god at snakke i telefon med! Vi har været bedste veninder siden jeg ved ikke hvornår. Hun startede i 2. klasse på Lisbjergskolen - og efter den første dag eller sådan noget, gik Sasja hjem og fortalte sin mor, at hun havde fået en ny ven (ja det var mig - hvis du skulle være i tvivl.). Er det ikke sødt?
Hjemme ved Sasja legede vi altid med Barbie dukker - hvem vil ikke det når man har 62 forskellige dukker at vælge i mellem, 3 huse og masser af tøj og tilbehør? Det var heaven!! Har du nogensinde leget med Barbie? 

                                                                                                                                                              

Nejnejnej det her indlæg er jo aaalt for langt... Og jeg har nærmere skrevet om de personer, som betyder noget end selve billedet... Men er det okay? Eller hvad synes du? 


4 kommentarer: