søndag den 5. maj 2013

Day 3

Dine 3 yndlingssange lige nu


Jeg har glædet mig til den her! Men uhh det er svært at vælge! Jeg har gravet lidt og snydt lidt... Det er ikke mine yndlingssange for tiden, men nogle super fede sange nederst på min playliste (dem jeg hørte for lang tid siden og aldrig når at høre - hvilket er ærgerligt). 

Here you go!

Aaahr ja den gode gamle Rihanna!! (hør også Pon de Replay)

Så svær at finde på youtube - derfor må du høre den over Spotify^^


Dejlig, dejlig sang!

                                                                                                                                                                    

Meeen du skal ikke snydes for mine yndlingssange! (lige for tiden, det skifter hele tiden). Jeg tror måske, jeg har postet dem før, men her kommer de under alle omstændigheder:


Elsker den sang - teksten, beatet, det hele. Især teksten, derfor har jeg valgt en video med lyrics.

80'erne! Gid jeg levede dengang.... 
....
arj og så alligevel ikke.

Så lækker - hans stemme mmh.

                                                                                              
Her var der så en masse musik inspiration. Hvad synes du?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar