fredag den 3. maj 2013

Day 2

Ligegyldige/tilfældige facts om dig selv + et billede taget for nylig


1) Jeg HADER at være alene. Jeg kan bedst lide hele tiden at have nogen omkring mig. Det er lige meget om vi snakker eller ej, jeg oplever ikke så tit pinlig tavshed...

2) Det jeg frygter mest i hele verden er at kaste op... 

3) Jeg er i overgangsalderen... Sådan næsten - jeg får i hvert fald hedeture, og de kommer bare ud af det blå! Jeg bliver rød i hovedet og får det så siiindsygt varmt.

4) Jeg er langsom til ALT - matematik, gøre mig klar osv - men jeg er hurtig til at spise is.

5) Jeg kan lide alle, som kan lide mig. (næsten...)



OG så lige lidt ekstra


- jeg går med forskellig farvet strømper
- jeg kan ikke nå mine tæer... 
- jeg elsker musik
- jeg skal gå på Ranum Efterskole efter sommerferien
- jeg elsker at danse
- jeg kan godt grine sindsygt mærkeligt og lidt højt
- jeg griner/smiler meget ofte
- jeg har fået 3 tolv-taller på 3 dage (jeg er mega stræber!) 
- jeg er venner med min lillesøster
- jeg er næsten aldrig sur
- jeg arbejder i TREND accessories i Aarhus
- jeg er endnu ikke blevet afsløret i alt det social bedrageri jeg har gang i..
- jeg synes det gør vildt crazy daisy ondt at plukke øjenbryn, derfor gør jeg det ikke

//er sgu lidt rød i hovedet...//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar