torsdag den 23. maj 2013

Day 18

Et billede af dig selv som baby


//god start, igen, igen er det dårlig kvali billede..//


Hvornår er man baby?
Jeg har kigget nogle billeder igennem fra min børnehavetid, og der er jeg altså ikke baby... Mine babybilleder er gemt langt væk i en kasse, derfor får du nogle barnebilleder i stedet! 


 Nogle billeder fra da jeg var en 6 - 7 år..
Jeg var da egentlig meget sød, min lillesøster var bare endnu sødere! Ej jeg burde sætte nogle billeder ind af hende...!


Ja her kommer nogle af Sofia-pigen!


Er hun ikke søøød?
Jeg elsker billedet til venstre, og griner hvergang jeg ser på det! Hun er vidunderlig nuttet - og nu er hun sej og smuk (vi ved jo alle sammen godt at det alt sammen skyldes at hun er min lillesøster og i min familie).


2 kommentarer:

  1. Fantastisk indlæg! Intet bedre end & se gamle familiephotos! Sikke smuk en pige du var/er <3

    Knus http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh 1000 tak smukke Michelle! :))

      Slet