mandag den 20. maj 2013

Day 16

Vi springer liiige dag 15 over, det er om mit værelse og det orker jeg virkelig ikke lige nu..

Så nu kommer: En sang du er træt af


Den er som sådan okay, men det er bare det den handler om... Hvad fanden er det for noget at skrive en hel fucking sang om?

- og jeg ved at min lillesøster på 11 år går rundt og synger den, det giver mig myrekryb, altså fy forhelvede..

Jeg er faktisk ikke vild med Flo Rider i det hele taget så ja... Hvad synes du om sangen? Er jeg den eneste der synes det er for meget?


4 kommentarer:

  1. Den sang er intet mindre end træls! - Især fordi det er en ørehænger!

    Knus Michelle, giveyourdaycolors.blogspot.com ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en rigtig ørehænge.. æv altså at vi skal gå rundt og synge den.. ;)

      Slet
  2. Syntes den er okay når man ikke tænker på hvad den handler om, men er ved at blive træt af den...
    De har simpelthen spillet den alt for meget alt for mange steder :(

    Skal vi måske følges? :)

    http://theoutsiders.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er helt i orden, men er såååårh sindsyg træt af den.

      Jeg vil møj gerne følges! Jeg klikker ind nu. :)

      Slet