lørdag den 18. maj 2013

Day 14

Noget du er bange for


(Jeg tror, jeg er mega langt bagud med den her challenge, men jeg kan ikke huske hvornår jeg præcist startede, så nu kommer dag 14 bare i dag, og jeg prøver så vidt muligt at holde styr på det...)

Det jeg er mest bange for i hele verden... Det er underligt, men det er at kaste op. At ørle, at brække mig, at knække mig - wow der er mange udtryk! Kan du flere?
Det er en underlig ting at være bange for, men uha det er det mest ubehagelige i verden - også selvom man bagefter får det bedre, så vil jeg for alt i verden IKKE kaste op. Jeg går i panik, når jeg får kvalme.. Det er helt forfærdeligt...

Hvad er du bange for?



//lidt gif guf! (see what I did there?)



3 kommentarer:

  1. Hvor har vi dog meget tilfælles! Har selv emetofobi (frygt for at kaste op) & fobi for slanger. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow. Frygten for at kaste op har virkelig et navn

      Slet
    2. Ej hvor sjovt<3 Michelle min blogven, hvor har vi meget tilfælles - jeg vidste godt nok heller ikke det havde et navn.. emetofobi - det er nice nok. :D

      Slet