torsdag den 16. maj 2013

Day 12


Din mobiltelefon



Den ultralækre, supersmarte og cool Sony Ericsson Spiro. 

Ja det er min mobil, jeg har haft i sådan to år nu, og den er fucked up... Fuldstændig. Men jeg elsker den alligevel! Min skærm er så ridset at den skal holdes i en bestemt vinkel for at man kan læse beskeder... Jeg kan kun have få sms'er på min mobil, fordi den påstår ikke at have mere hukommelse - så skal jeg slette dem alle og tænde og slukke... Det tager så fem minutter for den at tænde... Når man snakker i telefon skal den være på højtaler ellers kan jeg ikke høre personen i den anden ende... Ingen musik også selvom der står "walkman" på den... Men udover det så virker den så fint!

Jeg elsker min baggrund, det er en fra min klasse som lige tog et billede af sig selv, han er mega springbrættet og den bedste sidekammerat i verden! 

Dengang jeg havde bøjle... aargj'men jeg bliver helt skræmt af at se mig selv, og hvordan jeg så ud for lidt over et år siden..

//Niklas/niller i fysik//

Med hensyn til min mobil, så har jeg tænkt, at jeg skal have en ny, men helt ærlig, hvis jeg får en ny touch/smartphone et eller andet, kommer min gamle jo til at mangle.. Forstår du? Jeg skal have en anden mobil, men den skal ikke være en alt for cool, tror jeg...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar