mandag den 13. maj 2013

Day 10

Hvor er du om 5 år?



Om 5 år er jeg 21 og afsluttet gymnasiet - hvis alt går vel. Når man bare siger 5 år, lyder det ikke som særlig langt tid, synes jeg. Men når man så tænker over alt, det, som skal ske på de 5 år, virker det som en eeevighed. Jeg skal et år på efterskole, som siges at svare til 7 år. Bagefter det er der 3 gym år i vente - jeg satser på Århus Katedralskole! og så 1 år der er usikkert... Hvad skal jeg? Jeg har tænkte, at jeg bliver nødt til at gå på uni - jeg er ud af en uni-familie, så det er vel det jeg skal? Ved du hvordan din fremtid ser ud?

Jeg vil i hvert fald gerne være noget indenfor medie - måske, don't judge, skal jeg være den nye Signe Lindkvist.

Se hende lige! Hun har det jo så sjovt med at lave børne-TV og hun har fundet på Ramasjang-kanalen. Jeg vil gerne være lidt som hende...

Så jeg tænker, og igen do not judge, jeg vil starte ud med noget a la Lille Nørd - penge for at lege, hurra! 


4 kommentarer:

  1. Uh, det så spændende med alle de tanker om hvad man skal med livet. jeg troede siden 8. klasse jeg skulle være journalist, men nu er jeg så på ergoterapeut studiet, tror tit det er tilfældigheder, men jeg syens helt sikkert man skal gå efter sine drømme! Super fin blog :D
    kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja journalist har jeg tit tænkt på. Ergoterapeut lyder super spændende! Jeg vidste simpelthen ikke hvad det gik ud på så måtte lige søge lidt. ;) Jeg vil helt sikerkt gå efter min drøm - jeg skal bare lige finde ud af hvad jeg egentlig går og drømmer om. :))

      - og mange tak :D

      Slet
  2. Hvor er du dog bare en køn tøs!

    SvarSlet