torsdag den 30. maj 2013

Dagen i morgen


 


 

Wee juhuuu jai - billeder som er utydelige og hvor man tænker "what hvad er det egentlig?" ... så er det godt jeg kan fortælle hvad det er!
Tuscher, kjole, pung, blå farve (smøøølf), karameller, somersby (for det smager jo bare skide godt... eller noget), smølfehat og til sidst superseje knæklys-briller! Hihi!

Ej jeg glæder mig sådan til i morgen! Hov og jeg har helt glemt at nævne at det er min sidste skoledag i morgen! - kaste karameller på børn og spille rundbold med lærerne. 


Der kommer ingen indlæg i morgen, da jeg skal fæææste - wuuhu! 

Indlægget i dag bliver sgu nederen det er jeg ked af - men der kommer et fedt et på lørdag ... forhåbentlig! 

Så nyd din fredag i morgen - gode tanker fra Rebekka på en sløv dag på bloggen. 






4 kommentarer: