torsdag den 2. maj 2013

Challenge! Bumbum!

Jeg har besluttet mig, at jeg vil sætte min egen challenge sammen og ikke bruge den, jeg har lagt ud før.

Day 1: Meningen med dit blognavn
Day 2: 5 ligegyldige/tilfældige facts om dig selv + et billede taget for nylig
Day 3: Hjemmeside du bruger jævnligt
Day 4: Dine 3 yndlingssange lige nu
Day 5: En sang som får dig til at græde
Day 6: Et billede som betyder noget for dig

Day 7: Din livret
Day 8: Et 3 år gammelt billede af dig
Day 9: Dine smykker
Day 10: Hvor er du om 5 år
Day 11: Et billede af din håndskrift
Day 12: Din mobil
Day 13: 5 ting du ønsker dig
Day 14: Noget du er bange for
Day 15: Dit værelse
Day 16: En sang du er rigtig træt af
Day 17: 3 personer/genstande du ville tage med på en øde ø

Day 18: Et billede af dig selv som baby
Day 19: Indholdet i din taske
Day 20: Parfumen du bruger
Day 21: Din værste vane
Day 22: Dit kælenavn
Day 23: Screenshot af dit skrivebord på computeren
Day 24: Morgenrutine

Day 25: Kendiscrush
Day 26: En samling du har
Day 27: En sang som beskriver hvordan du føler dig i dag
Day 28: Dagens outfit
Day 29: En kendis du ligner
Day 30: Den mærkeligste ting du har

                                                                                                                                                                 

Day 1 - Meningen med dit blognavn


Jeg fandt egentlig på navnet for lang tid siden -  engang til et spil min lillesøster og jeg spillede, og så skulle vi have et brugernavn. Så tænkte jeg at det skulle være en blanding af vores 2 navne. Sofia og Rebekka. 
- og så kom jeg op med Resofikka. Jeg var så sindsyg stolt, kan jeg huske. Hahah ja jeg er så kreativ!

Nu skulle jeg have noget specielt til min blog, så blev det det. Nu bruger jeg det overalt - også på instagram og snapchat, men der deler vi også lidt (Sofia og miig), så det passer jo. 


2 kommentarer:

  1. Fedt at du har lavet den på din egen måde. :) Overvejede også selv det ... men var for doven! c",) Glæder mig til at følge med her.

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Kender det godt - er også tit selv for doven til sådan noget :D

      Jeg følger også med hos dig! :))

      Slet