torsdag den 23. maj 2013

Bubble tea+friends=perfect cocktail

I tirsdags skulle jeg have været på arbejde inde i Trend Accesories, men (som sker ofte) får jeg en sms "Hej :) du holder bare fri i dag :)"
Jeg havde lovet min mor at aflevere nogle bøger for hende på biblioteket. Det var SUPER DUPER VIGTIGT - og det passede perfekt da jeg skulle på arbejde... men så ikke alligevel. Jeg gad ikke tage ind til byen alene og bruge 2 minutter på at aflevere tre bøger og så tage hjem igen. Alene. 


Heldigt for mig at jeg har 2 herlige veninder (som er lige så smukke indeni som udenpå!), som gad at tage med ind sammen med mig! - hvis de fik en kage. Og det gjorde de! 


- og vi stoppede ikke bare ved kagen, nejnej de fik ovenikøbet også en bubble tea! Hold nu fast jeg er gavmild. Jeg havde nu også et gavekort, som der lige præcis var nok til tre stk. (og så rev han  kraftedeme mit fine gavekort i stykker og smed det ud, før jeg kunne nå, at sige jeg gerne ville gemme det som et minde.. Han spillede alt for meget smart skide bubble-tea-medarbejder!)


Vores udsigt til Aros fra parken foran biblioteket. 


Og til sidst to smilende piger. (instagram ftw).

Har du smagt bubble tea? Jeg synes, det er herre fedt!


2 kommentarer:

  1. Bubble tea er mega godt! og boblerne er mega sjove :)
    Kunne du tænke dig at følges? :)
    http://theoutsiders.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi ja de er mega sjove ;)

      Jeg vil altid følges!<3 Jeg kigger lige forbi og skriver en kommentar. :)

      Slet