søndag den 19. maj 2013

Barnedåb

Har samlet nogle af de fineste billeder fra dagen. Min bff Sasja (jeg må virkelig stoppe med at kalde hende bff...), nå men hendes lillebror Espen.. Eller Esben - kan aldrig huske om det er med p eller b! De staver det jo ikke i kirken: "Ja, hvad er barnets navn? - og hvordan staves det, i Guds navn vil jeg gerne have det i bogstavform" ... 

Jeg har desværre ingen billeder fra kirken (jeg var lige ved at komme forsent..  men de havde ikke lukket de store kirkedøre endnu - heldigvis!). Men det var Sasja selv som bar den lille Espen (50% chance for at det er med p), da han skulle vandes i faderens, sønnens og helligåndensnavn. Det var så fint - hun er sådan en god storesøster, og hun er blevet Fadder til lille Espen. 


Her er et billede af søde Valdemar og Espen - uden dåbskjolen fordi den jo er lidt besværlig når man sidder derhjemme i sin lille stol...


På lidt tættere hånd (ja han var meget tæt på min hånd - babyer savler meget..).



Så var der maden- omfg!zxxfsgfsjgnfjgn!! Jeg var i himlen, er du vimmer, se lige det dessertbord. Gude is i mange liter, frugt, chokolade, guf aarhg my God.. Resten af maden var også god. Forret var en carrysuppe med sorte!!ris og bacon! Hovedretten var tærte mmmhh!! Jeg åd og åd... Puha...


Lavet mig en flot bananasplit med diverse is-smage og toppings..

...



Så var den spist... aarj det var godt, jeg burde ikke have spist det, men det blev klemt ned.



Søde, smukke Sasja med sin is-i-glas-fidus!



Natalie (Sasjas ældste lillesøster) overtog kameraet og rettede det mod os... 



Sasja har den SØDESTE lillebror i hele verden - Valdemar, han er min yndlings af hendes 4 søskende (ja jeg har en favorit..), men se ham lige! Han er så smuk og sjov!! Nuttet, nuttet fyr!

Jeg legede hele dagen med ham og en af deres kusiner, Maj - hun er virkelig også sød og lille!



Du må meget gerne fortælle om din søndag (pinsedag)!

2 kommentarer:

  1. Ej hvor en sød planche (hvis det staves sådan) af Valdemar :) Og det er Espen med p ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi jeg tog rigtig mange billeder af ham Valdemar, han er en rigtig linselus! Takker jeg synes også den blev ganske god!

      50% chance og jeg ramte rigtig wuuhu! :D

      Slet