onsdag den 1. maj 2013

30 days challenge

Jeg så på Signes Blog (link) den her 30 dages udfordring og tænkte, det skal jeg da gøre!
Signe er forresten en pige på 19, der har en super fed blog, og jeg synes da, du skal tjekke den ud.

Men jeg ved ikke, om jeg vil begynde det lige nu... Selvom det kunne være meget sjovt at gøre det i maj.

- day 1:  Dit sidste indkøb
- day 2: 10 fakta ingen ved om dig
- day 3: Noget eller nogen du savner
- day 4: Dine 3 yndlingssange lige nu
- day 5: En sang som får dig til at græde
- day 6: En ting du aldrig kommer til at gøre
- day 7: Din favoritmad
- day 8: Et 3 år gammelt billede af dig
- day 9: Dine smykker
- day 10: Et billede af dig selv taget i dag
- day 11: Et billede af din håndskrift
- day 12: Din mobil
- day 13: 5 ting du ønsker dig
- day 14: Noget du er bange for
- day 15: Dit værelse
- day 16: En sang du er rigtig træt af
- day 17: 10 personer/genstande du ville tage med på en øde ø
- day 18: Et billede af dig selv som barn
- day 19: Indholdet i din taske
- day 20: Parfumen du bruger
- day 21: Din værste vane
- day 22: Dine 5 yndlingstasker
- day 23: Dit natbord
- day 24: Et billede af dig ligeså snart du er vågnet

- day 25: Kendiscrush
- day 26: Dit favoritprodukt lige nu
- day 27: En sang som beskriver hvordan du føler dig i dag
- day 28: En vits/sketch du synes er morsom
- day 29: En kendis du ligner
- day 30: Den mærkeligste ting du har

Ingen kommentarer:

Send en kommentar