lørdag den 27. april 2013

What to wear

Yes her kommer lige et outfit-giga-krise-indlæg...
....
Bortset fra at der ikke rigtig er nogen krise... jeg er næsten sikker på, hvad jeg vil vælge, men nu kommer indlægget alligevel op, fordi jeg gerne vil vise dig det. - og det er jo et oplagt blogger-indlæg. Tøjtøjtøj... Men det er vel okay?

Jeg skal nemlig til konfirmation i morgen hos min sødeste og sjove grandkusine Ingrid. (hun er siiindsyg sjov, jeg elsker den pige). Derfor skal man jo være lidt pænt klædt på.

Jeg er lidt i tvivl, om hvilken kjole jeg skal vælge... Jeg tror sgu det bliver den første, jeg er alligevel lidt for bleg til at bære den anden... (billeder længere nede)...  White as snow.


Faldt lige over den her sang, og ved ikke rigtig hvad jeg skal mene om den... Er den god? Jeg kan ikk' finde ud af det... Den rødhårede.. hehe...

Men ja, tøjet er ikke det helt vilde - hvilket jo også er okay, for det er jo konfirmanden man skal lægge mærke til.

- jeg prøver at pose, men det virker bare ikke hver gang...



Jeg ved godt, man ikke rigtig kan se den første kjole, men sådan blev det lige..

Ser det okay ud?

Jeg tror, gerne jeg vil lave et indlæg om min egen konfirmation - jeg skal bare gøre det lidt sjovt og spændende...

Er du blevet konfirmeret? 

2 kommentarer:

  1. Hej, det er virkelig en fin kjole, hvor er den fra?

    Måske du ville se min blog og måske følge den? Den handler om mode og skønhed ;)

    beautymorebeauty.blogspot.dk

    Knus Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Begge kjoler er fra H&M - den lysegrønne er fra Divided afdelingenog - jakken er også fra H&M. :)

      Jeg tjekker din blog med det samme ;)

      Slet