mandag den 15. april 2013

We are only human

Det er sjovt, hvor forskellige signaler folk sender...

For eksempel i bussen. Nogle mennesker ser så ligegyldige ud. Det er helt vildt. Hvordan bærer de sig ad? Hvordan kan man se så tom og ligegyldig ud? - og når man kigger efter, så er der faktisk usandsyndlig mange, der ser ligeglade ud. Men ja vi er jo bare mennesker.... Og dog! - er det menneskeligt at se så nederen ud?? Oh god - så filosofisk jeg er. 


Hør lige den her sang - aww den er  god. Ham Jason Mraz gør det godt!! You like? Jeg er vild med mr. Mraz, det er jeg virkelig. 

HELDIGVIS er der også massere af smilende mennesker! Jeg håber, at jeg er en af dem. Jeg prøver i hvert fald at være imødekommende og smilende. Der var for eksempel den her dame, som havde mistet sin kat, og hun fortalte, på gebrokken-dansk, hvor meget hun savnede den lille kat. Jeg lyttede og sagde, at jeg nok skulle kigge efter hendes lille missekat. Følte mig som et meget venligt menneske.. Hihih. I dag gik jeg også ind i en ung mand i bussen (ganske nydelig) og han sagde undskyld til mig! - og det var min skyld. Meget sød.

Forresten et lille tip!



Ida er en sød pige med en facebook-blog. Så kig forbi hvis du lyster. Idas Verden.

Jeg synes, hendes status passer meget godt til det her indlæg!

- og noget andet sjovt. Folk i venteværelset ved lægen... Hahaha! Der er mange forskellige. Men en ting er sikkert, der er altid, a l t i d, en som hoster. Så er der små børn med snot hængende ud af næsen. Gammel dame eller mand, som bare sidder og glor ud i luften. Ja det er de typiske... Er du enig, eller er jeg helt skæv?


De tre drenge fra Friends nikker i hvert fald anerkendende til mit indlæg..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar