onsdag den 17. april 2013

Wasting time

Jeg spilder min tid... JEG SPILDER SÅ MEGET TID...



A'men det er helt vildt... og det er lige gået ordentlig op for mig nu. Jeg har masser af spildtid... Hvad laver jeg? Ikke og en skid. Jeg klager tit over, at jeg ikke har tid, men ved du hvorfor jeg ikke har nok tid? Fordi jeg spilder den. Spilder den på facebook(er aaaltid på), tv, youtube, 9gag - og blogs selvfølgelig. Jeg udsætter vigtige ting. Det gør jeg a l t i d. Lige nu udsætter jeg mine aviser, som skal ud. - og det tager meget af min tid.. Skide aviser. Men jeg siger snart op! Jeg glæder mig helt.


Men seriøst, jeg bliver nødt til at gøre noget ved den spildtid. Jeg nægter at spilde min tid fra i morgen! Eller måske når skolen starter igen... Så motiveret jeg er. Jeg har bare ikke tid til at sidde ved computeren, se tv, læse og hænge så meget som jeg gør. Slet ikke. Især ikke når skolen starter igen, wow vi får sikkert bunker af arbejde, med en masse vi skal indhente - og så skal jeg jo også træne og have motion, så jeg ikke bliver fed. Der skal også tjenes penge og jeg skal være social. Slap af det er hårdt at være ung.

RELAXING??

Bruger du tiden fornuftigt? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar