tirsdag den 23. april 2013

Tandlæger

Jeg var til tandlæge i dag...

....

Jeg glædede mig faktisk til at få tjekket bisserne.. Jaja du læste rigtigt. Jeg havde set frem til et tandlægebesøg! Jeg kan godt lide det med, at jeg ved - godt mine tænder er fine og rene, og hvis ikke de er, så sørger tandlægen for at de bliver det!! I forhold til mange andre - min lillesøster for eksempel - som er bange for tandlæger, hvad nu hvis jeg har huller? Hvad nu hvis jeg skal have bøjle? Eller jeg har tand-fucking-sten? Alle sådan nogle ting spørger hun om.. Har du tandlæge skræk?
//Special tandlægerne Grønhøjs hjemmeside - ja der fik jeg rettet tænder//


Nu har jeg også haft bøjle på, så jeg er måske blevet hærdet lidt, eller hvad man nu skal kalde det. Eller faktisk så har jeg aldrig rigtig haft tandlæge skræk.. Jeg ved ikke hvorfor, jeg har haft de værste oplevelser i den stol, i forhold til min lillesøster, der aldrig har haft et hul. Hun er rædselslagen (ohoh overdrivelse), mens jeg tager det meget mere roligt, og jeg har fået rykket adskillige tænder ud uden at være ordentlig bedøvet og alt muligt shait. Puha... voldsomt. Jeg fik min bøjle af den 14. december 2012! Så det er faktisk ikke så lang tid siden. Jeg var overlykkelig. Har du bøjle? Eller har du haft?

//så charmerende i blå//

//Når man har bøjle har man det med at savle lidt.. adad hahaha ej pjat.//

Jeg fandt lige to billeder fra da jeg havde bøjle. Jeg havde ikke almindelige metal-togskinner - næ nej too damn mainstream!! Jeg skulle selvfølgelig have mærkelig plastik dimser, de skulle være "usynlige". Det var de dog ikke helt, men jeg er godt tilfreds alligevel. Jeg overvejer lidt at skrive hele min bøjle-situation ned - hvad der var galt med mit bid (udover det var pilskævt) og hvor lang tid osv. Meeen jeg orker ikke lige nu. Måske på et andet tidspunkt.. Hvis du overhoved har lyst til at vide det? 

I hvert fald så mine tænder helt fine ud - dog skulle jeg passe på ikke at børste for hårdt.. hahaha jeg børster mine tænder for grundigt.. Nogengange kan jeg godt gå lidt amok.. Jeg elsker at børste tænder - det gør jeg virkelig, og bruge tandtråd.. Jeg ved, jeg er mærkelig..

Kommenter gerne om dine tandlæge oplevelser. 


Før jeg fik bøjle - hehe lidt skæve tænder^^ (syg pose forresten..)


2 kommentarer:

  1. Ja, jeg har haft bøjle på. I to år faktisk. Jeg kender godt den der lækre fornemmelse, når bøjlen endelig er taget af. Det' dejligt!
    Jeg har dog ikke tandlæge skræk, selvom jeg også har haft nogle forfærdelige oplevelser i den stol.

    xx,
    hemmeligblogger.blogspot.dk :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er bare den fedeste fornemmelse nogensinde - det er meget bedre end man går og forstiller sig. :)

      Slet