søndag den 14. april 2013

Share, share, share!

Del, del, del!

//Uhh spejlvendt!//

Jeg har nu i noget tid overvejet at dele min blog på facebook med mine venner, familie og bekendte.. Jeg har bare ikke gjort det endnu... Har du delt din blog på facebook?

Hvorfor? Hvorfor i al verden har jeg ikke delt min blog med mine venner? Hvorfor må de ikke se den?

Jeg ved det ikke helt... Jeg har endda løjet for en af mine tætte venner, da han spurgte direkte "Har du din egen blog?" .. Eller faktisk skrev han "Du har vel ikke din egen blog?" 
Kan du se forskellen? - det han skrev virkede mere "eeej det håber jeg vel nok ikke du har!" Derfor skrev jeg bare nej.. Men han er også en af dem jeg gerne vil have skal se mig fra min gode side - kun den gode! Ja, og nu hvis jeg deler bloggen, og han finder ud af, at jeg har løjet går det jo endnu mere galt.. A'men forhelvede Rebekka, du ved godt man ikke skal lyve!! 

Godt råd: Lad vær med at lyv.

Jeg har dog delt den med mine nærmeste veninder og fortalt mine forældre om bloggen...


Hvad er det, der gør, at jeg ikke kan trykke "slå op"? (jeg troede knappen hed "del"..)..
Det er pinligt. Det er simpelthen pinligt. Jeg ved ikke, hvordan folk vil reagere, og om de overhovedet gider læse mine indlæg, men jeg frygter det værste... Jeg plejer egentlig ikke at være sådan. Jeg plejer ikke forvente det værste. Jeg mener, man skal tro på at verden vil dig det bedste! Jeg tror på, verden vil mig det bedste og min omgangskreds vil mig det bedste. Men så alligevel bliver jeg i tvivl her.. Min blog er også meget personlig, det er blevet min lille baby...

Ej stop... jeg bliver jo helt sentimentalt... 
                                                                                                                                                                

Jeg er begyndt i alle situationer at overveje, hvordan jeg beskriver det bedst på bloggen... Jeg bliver skør! Nu har jeg fået sådan en bloggerhjerne... Hahah kender du det?

Jeg har i hvert fald flere idéer til indlæg!! Jeg har vildt mange kladder, som bare skal skrives færdig og venter længselsfuldt på at blive delt.


Eow det blev et lidt langt indlæg...

4 kommentarer:

  1. Bare rolig - du er ikke den eneste. Kender det mere end noget andet!

    http://nannafrederikke.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt at vide man ikke er alene. <3

      Det er forresten en fin blog i 2 har! :)

      Slet
  2. Jeg har det på præcis samme måde - det er vel nok også én af grundende til, at jeg er den hemmelige blogger.
    Jeg vil gerne vide, hvordan folk reagerer, hvordan de tager imod min blog og det jeg skriver, INDEN jeg afslører hvem jeg er. Jeg ved ikke hvorfor. Og jeg er elendig til at forklare, men jeg forstår dig fuldt ud.

    Og så vil jeg også lige sige, at din blog er pisse interessant at læse. God inspiration og det hele, så hvis du nu vælger at "slå op", så vil du nok ikke fortryde det ;-) Men gør hvad du føler er det rette, lige pt.

    xx,
    hemmeligblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt at læse, at man ikke er den eneste! :)

      Det er virkelig en fed idé med hele "den hemmelige blogger" - og at du så også har noget bag idéen, det at du gerne vil se hvordan andre reagerer på de ting du skriver, gør det specielt. Synes jeg... :) At det ikke bare er en "like-hunter-idé" ... Jeg ved ikke om det lige var det rigtige ord her.. ;)

      Det lyder måske lidt mærkeligt (jeg er nok også lidt dårlig til at forklare) ;) I hvert fald misunder jeg idéen og tænker hvorfor jeg dog ikke fandt på det! :) Det er ret genialt.

      Jeg er ked af, at jeg ikke formulerer mig så godt lige nu... :)

      1000 gange tak for de pæne ord! Det er jeg sååå glad for. Jeg smilte da jeg læste det. Jeg tror, snart jeg deler min blog på facebook. Snart. ;)

      Stort knus<3

      Slet