tirsdag den 9. april 2013

Say whaat?


Ja hvis du har hørt noget underligt og/eller sjovt, så kan du skrive ind til overhørt.dk. For eksempel hørte jeg to chicks sidde og snakke om hvor mange nøgenbilleder over snapchat de havde modtaget...

Hov vent!

Jeg var sgu da en af de chicks..

Say what? 

Ej stop, det er noget fis... jeg er ikke engang på snapchat...

Ej stop - det er jeg.. Resofikka - snap mig, jeg svarer ikke...

G-sus Krist selvfølgelig svarer jeg

Nej undskyld, det jeg eksempel, som jeg ville have givet var, at jeg gik ved siden af nogen tjekkede gurls på gågaden, der snakkede om hvor lidt de gik op i deres profilbilleder på facebook "altså jeg fatter ikke hvorfor folk går så meget op i likes blablabla... og hvorfor man redigerer sine billeder.. blabla, jeg vil bare gerne have et pænt billede.. blablaaaaaah..." og og! "Fie Laursen er bare for meget bla.." Fie skulle også lige med..

//Fie overaaalt!!//

Fie Laursen kommer på en eller anden måde altid ind i en sammenhæng - hun er sådan et godt emne. Hun har en masse haters, og en masse fans. Hun gør dumme ting, er blevet mobbet og er meget i medierne.

Jeg læser faktisk Fie's blog og har intet imod hende - jeg er helt enig i, at hun tit selv er skyld i hate, men jeg synes også bare, vi skal tage en slapper og lade pige barnet være sig selv.
Tryk dig ind og se hvad tøsen har gang i Fielaursen.dk - og ik' hate, som Mads Langer siger..
                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                                 

Men altså - hvis du sender noget ind til overhørt.dk skal du kunne gengive det, du hører på en god måde... men hvis du, ligesom mig, er dårlig til det, kan du også bare læse det alle andre hører!

Jeg synes, bare du skal klikke dig ind og se, hvad det er for noget. Jeg har i hvert fald grinet lidt for mig selv over hvor dumme folk er...

Det her indlæg blev måske også lidt dumt..?


4 kommentarer:

  1. Haha - genialt pic for oven. Kender godt den dér med folk siger noget, hvor man hører starten og slutningen, men alt derimellem dør. Så det f.eks. bliver: "Fie Laursen ... lalalala ... meget." c",)

    Jeg følger ikke ligefrem Fie, men kan ikke forstå, hvad folk har noget imod. Hvis der er noget, jeg ikke bryder mig om, holder jeg mig væk fra det. Og som oftest er folk irriterede over, hvad hun får 'forærende på et sølvfad'. Pigen er da bare smart og udnytter de muligheder der byder sig! Mange har f.eks. ondt i røven over at hun medvirker i Sarahs musikvideo. "Er hun nu også blevet biseksuel?" spørger de. Undskyld mig, men det er det, man kalder skuespil. Hvis jeg i dén alder var blevet tilbudt noget lignende havde jeg da også takket ja - man får ingen erfaringer og oplevelser, hvis man er kedelig. Og hvis man som gammel sidder og intet fortryder, må man have leve et fantastisk kedeligt liv. Så peace, love and lalala. c",)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikke have skrevet det bedre selv! Det er lige præcis, sådan jeg ville formulere det. Fie tager bare imod de tilbud, der kommer, og udnytter mulighederne, mens folk er så død jaloux. :-)

      Du skriver virkelig godt Line! - og er vild med din blog. :D

      Slet
  2. Svar
    1. Meget... Forhåbentlig på en god måde! :b

      Slet