torsdag den 18. april 2013

Post!!

Har fået hele 4 breve den seneste uge!! Jeg elsker virkelig at få post, fordi jeg ellers aaaaaaldrig får post. Men nu er der 4 breve til moi!

Elsker du også at få breve?



De fire breve er fra min bank, skat, min arbejdsgiver og den efterskole jeg skal på næste år!


//omg brev fra SKAT!!//

Så vidt jeg forstod af brevet fra skat skal jeg hverken betale mere eller have penge tilbage...

Jeg hader faktisk at få breve fra banken. De er så sent på den, at jeg allerede har brugt de penge, som banken påstår, jeg har på kontoen... derfor bliver jeg bare irriteret.

Jeg arbejder jo som omdeler for FK distribution. De vil vide om jeg holder sommerferie - og dertil vil jeg svare JAHA jeg holder så meget sommerferie.. Jeg siger faktisk op snart, fordi jeg har fået job i Trend Acc. som hjælpepige! Wuuhu. Det er møj' bedre!

og sidst men ikke mindst! Brev fra Ranum Efterskole, som jeg er blevet optaget på til en 10. klasse. Weee - Jeg vil lave et helt indlæg om Ranum efterskole, fedt?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar