mandag den 22. april 2013

Party hard

Jeg er ked af at jeg kun fik blogget et lille sølle indlæg i går, men jeg var sååh træt... Sådan helt udmattet... Færdig...

Okay så er det heller ikke værre... Jeg var i hvert fald ikke helt tiptop frisk og frejdig!

I lørdags var jeg til min venindes fødselsdagsfest. Hun blev 16 så der skulle festes igennem - dog var der nogle der startede lidt for hårdt ud og gik kold før 12... Hahah åha det er nederen.

Jeg lærte nogle nye søde mennesker at kende og hyggede mig rigtig meget - jeg glemte dog min jakke. Jeg glemmer altid et eller andet. Det kan være lidt svært med de nye mennesker, synes jeg. Jeg ved at jeg har noget at byde på, og alligevel holder jeg mig lidt tilbage. Endda med alkohol indenbors. Kender du det?

Jeg gik først i seng klokken 3, så jeg var virkelig træt i går. Og så havde vi gæster og alt muligt.. Det var en af de dage, man ville ønske, at man bare kunne ligge under sin dyne med is og varm kakao. Eller tage en tur på maccen. Men næ nej. Man skulle op og være social..

Der kommer et indlæg om JB senere. Dope, dope!! Nu skal jeg på arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar