mandag den 22. april 2013

OMB - JB was in Denmark!!


Lørdag var der jo Justin Bieber koncert i parken. Samme tid jeg var til fødselsdagsfest. Personligt har jeg det helt fint med Justin, altså han er lækker nok, og han har lavet nogle fine numre. Mere er der ligesom ikke i det - synes jeg. Ud fra hvad jeg har hørt rundt omkring var det alt i alt en god koncert. Lyden lidt ringe, men sceneshowet fedt. Jeg har set nogle klip, og jeg tænkte, man kan jo ikke høre en skid! Alle skriger og hviner som grise i bur eller en forstukken gris .. or... something... anyways - Jeg kan godt forstå at man skriger lidt, men vil du ikke hellere høre ham synge? - og så er der kørt nogle historier, om piger der var besvimet simpelthen fordi nogle andre chicks havde mast dem til de ikke kunne få luft. Altså hvad er det lige? Det er helt ekstremt... Var du med til koncerten? Fortæl gerne! 



Af en eller anden grund er jeg ret vild med den her sang... Jeg forstår det ikke fordi - don't hate me for this - jeg ... bryder mig bare ikke om Nicki fucking Minaj. Men lige i den her sang er hun sgu ok. Er du vild med Nicki Manaj? 

Tilbage til koncerten! Fordi jeg læste den her anmeldelse fra Ekstra Bladet som var lige lovlig hård. Er du gal. LÆS HER. Den er virkelig slem - det synes jeg sletslet ikke mr. Bieber fortjener. Det er jo hårdt at give så mange koncerter og være på hele tiden. Give him a break. Det skulle vist også være en af de hårde anmeldere, som altid laver lorte reviews. Synes du ikke ham Treo (anmelderen) går lidt for vidt? 



Men en ting er helt sikkert - jeg ville fandme gerne have været med til koncerten selvom jeg ikke er fan! - for oplevelsens skyld, men også for Christopher der skulle varme op for Justin. Han er jo også dejlig!!

Er du Belieber? 



"eeej omb. Justin Bieber kommer til Danmark!!"
"Jaer man! Han er sååårh lækker!"
"Så lækker!! Jeg skal også kun med til koncerten fordi han ser godt - er ligeglad med hans musik"
"Hahah omb søde samme her"

Stop dig selv Rebekka...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar