onsdag den 24. april 2013

Når mor er væk...

Shait...

Her for en uge siden kom min mor hjem fra Dublin. Hun er faktisk ofte ude at rejse nogle fancy steder - og når hun er væk er det jo papa, der skal sørge for alt... Hahah ja og det kan godt gå vildt for sig. Der er ikke så meget salat - ren herre mad, og Sofia og jeg er meget alene. Åh det er hygge.

og så har vi også fået et nyt tv... omg.. han kommer bare hjem med et 40 tommer tv. Bum. Jaja nu gider jeg ikke det gamle mere. Nå okay! Jeg synes nu det var ganske fint... Det nye er ufattelig stort synes jeg, enormt, gigantisk! Men det 20 år gamle tv er ikke blevet skrottet så vi kan godt sætte det op igen. Har du fladskærm?


Say this in irish:

If you worry, you die.

If you don't worry you fucking die anyway!



//søde lillesøster//


4 kommentarer:

  1. Lækker fladskærm :-D
    Ja, vi har fire fladskærme og vi er fire folk i huset. Uha!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op! 4 fladskærme, for mig lyder det vildt, men det er måske meget normalt... vi har altid været lidt bagud med elektronikken :-D

      Slet
  2. Hæhæ jeg kan nu meget godt lide vores nye tv.... :D

    SvarSlet