lørdag den 6. april 2013

OFWGKTA

Jeg vil lige vise dig den her video, som jeg synes er super fed og sjov!
Tyler laver nogle virkelig fede og kreative videoer - I must say. Jeg er ikke så vild med rap musik, men altså det kan være fedt nok.

Oh hey hvis du er helt vild med Tyler The Creator så har jeg fundet et lækkert link med Wolf Deluxe eller sådan noget... Hahah jeg har ikke helt styr på det, men mine venner synes det er for sygt - det er godt nok ved at være noget tid siden, men nu vil jeg lige dele det, hvis der nu skulle være en wolf fan og ikke vide noget om det.

Enjoyy

-------->       ----->   --------------------->    ------->                      ----->>>            Wolf Deluxe Edition


//Tyler, the creator - sød, fed video//

Hvad synes du om videoen?


2 kommentarer:

  1. Sikke en lækker blog du har dig! Hvor dejligt med noget anderledes (på den gode måde).

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg er glad for at skille mig lidt ud. :-)
      Du har virkelig også en flot blog! Sådan en man virkelig får lyst til at læse.♥

      - Rebekka (-:

      Slet