lørdag den 6. april 2013

Music lover

Ma' music taste

Jeg vil nok poste et musik indlæg en gang om ugen - et ligesom indlægget HER. Jeg synes nemlig selv, at jeg har verdens bedste musik smag (selvglad chick her), men det gør man vel altid selv? Jeg føler mig nogle gang som en musik-freak. Der går ikke en dag uden der bliver tændt for radion, sat en CD på eller åbnet for Youtube, iTunes eller Spotify. Desværre er mine playlister helt uoverskuelige! På Youtube har jeg mine fortrukne som er oppe på 228 sange...

//Så svært at holde styr på alt det vidunderlige musik!//

iTunes bruger jeg faktisk ikke så meget mere - musik er fedest når det er gratis...

Spotify derimod bruger jeg siiindsygt meget, men alligevel ikke så meget at jeg hungrer efter Premium, selvom det ville være så fedt - har du Spotify Premium? 
Jeg prøvede at finde en sang om 'music lover', men der kom kun underligt musik frem - haha men det er også fedt nok. 
Spotify - music lover: Firevision – Music Lover 

^^Youtube - musik lover^^

Det er sjovt hvor meget mærkeligt (også dårligt) musik der findes, og hvor uendelig mange numre, der er blevet lavet og kan laves - og der bliver bare ved med at komme mere. 

Det er intet andet end f a n t a s t i s k!

Her er alle mine playlister på Spotify:
//Hehe hører: Kelis – Milkshake//

Der er maaaange playlister og de har alle maaaaange numre på... Jeg har tit tænkt at nu skulle jeg prøve at sortere lidt i dem, men det bliver aldrig til noget.

Det her blev måske et lidt langt indlæg, men jeg er bare helt vild med musik. Hvad med dig? Er du ligeså forelsket i musik som jeg er? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar